poniedziałek, 29 lutego 2016

PapiPost

Stało się.
Miało być za rok może dwa, wyszło teraz :)


Jakiś czas temu mocno zastanawiałam się nad whippetem jako następnym psie, rozmawiałam z wieloma osobami i sporo czytałam ostatecznie uznając, że trzeba mi więcej czasu, ponieważ nie wiem czy to rasa dla mnie, szczególnie że przywykłam do border collie mode on w pracy i życiu. Przypadkowo jednak zobaczyłam na facebooku charta do adopcji- młody, 5miesięczny. Pomyślałam, że idealnie by było dać mu dom tymczasowy pomagając i jednocześnie sprawdzając z czym to (chart) się je.
Nie udało się.
Mimo porażki temat charta pozostał między mną, a Kubą i o ile ja chciałam go zamknąć, Kuba chyba co raz wyraźniej widział u swego boku whippeta. Krótka (ta, jasne...) rozmowa o oczekiwaniach i bach! Whippet, chłopak, wystawowy show-ek to pies, którego chcemy. Skoro padło na linie wystawowe nie mogło być inaczej... Napisałam do Angeli (MustBeShadow) i... poszło! Długo czekaliśmy na decyzję i ostatecznie trafił do nas cudowny chłopak Ellarian Azarin (Livai), którego dziś chcę Wam przedstawić :)

Tygodniowy Livai


2,5tyg



5,5tyg
7,5tyg
8tyg w końcu u mnie na kolanach















































 Livai jest z nami dokładnie 6dni. Poznajemy się, klikamy, uczymy podstaw, dużo się bawimy. Myślę, że niedługo będę mogła o nim napisać coś więcej niż to, że jest najsłodszym szczeniaczkiem na ziemi :)



18 komentarzy:

  1. Przecudowny szczeniak!
    Powodzenia z papim! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie wierzę... Muszę przyznać, że whippety kocham całym sercem i choć obecnie nie poszukuję rasowego psiaka, to dosyć często zdarza mi się przeglądać strony hodowli tej rasy. Pamiętam gdy pierwszy raz zobaczyłam na stronie Azarin szczeniaki z miotu "E". Najbardziej spodobał mi się jeden szczeniak i jak się okazało trafił właśnie do Ciebie :)

    Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Tobie i Livaiowi czerpania wiele radości, że wspólnego życia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje i powodzenia życzę
    ! :) Jestem bardzo ciekawa waszych poczynań i planów na przyszłość z charcikiem :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa :3 Zobaczymy co z tego małego bąka będzie :) Z pewnością zabawimy się w wystawy, a reszta... czas pokaże :)

      Usuń
  5. Gratuluję! Młody jest słodki, życzę powodzenia w wychowywaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodziak! Kocham whippety całym serduchem, sama mam psa tej rasy. ☺ Gratulacje i powodzenia!

    whippetzpasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem co z brzdąca wyrośnie :D Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalony, whippeci jednorożec hasający po tęczy- TO PEWNE! A co poza tym... zobaczymy :D

      Usuń
  8. Hej, a skąd decyzja o zmianie rasy? Pytam z czystej ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wielkim skrótcie- bordery to nie moja bajka. Choć Hippis jest cudownym psem, którego bardzo kocham i uważam za niemalże mój psi ideał tak zdecydowanie większa część bc, które poznaję odstrasza mnie od tej rasy i wiem jedno- na bc już nigdy się nie zdecyduję. Może kiedyś napiszę o tym posta :)

      Usuń
  9. Bardzo chętnie bym takiego posta przeczytała :) Ja biorę bc pod uwagę, a z tego co zauważyłam, to w psim świecie uważane są one za nadpsy, najmądrzejsze, najlepsze, bezkonkurencyjne, i trochę mnie to dziwi i zarazem bawi. W sumie mam wrażenie, że są bordery, i gdzieś tam, w oddali cała reszta psich ras, i psów ogółem :) A przynajmniej w głowach ich właścicieli. Dlatego chętnie poznam odmienne zdanie, jak masz chęci, to możesz napisać na maila (jest w profilu), albo też mogę poczekać na posta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś pięknego, małe whippeciątko <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba właśnie znalazłam męża dla mojej whippetki! ;) My od 20 grudnia 2015 jesteśmy właścicielami małej Garstki (Minori Ad Majus). :D

    Zapraszam po gadżety z whippetami - www.PupiLu.pl.
    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj marzy mi się jakiś whippeci gadżet od Was :3 A Livai to chłopak do wzięcia :D Jeszcze żony nie znalazł :D

      Usuń